NAČINI PLAČILA

Ponudnik kupcem omogoča plačilo izdelkov in storitev na naslednje načine:

  • plačilo po povzetju – kupnina se poravna neposredno kurirju, ko ta kupcu dostavi pošiljko;
  • plačilna ali kreditna kartica – kupnina se poravna prek kartic MasterCard ali Visa;
  • plačilo po predračunu – kupnina se poravna z nakazilom na transakcijski račun ponudnika;
  • PayPal – kupnina se poravna prek kupčevega osebnega PayPal računa.

Način plačila izberete pri zadnjem koraku oziroma na strani košarice, kjer vnesete vse potrebne podatke za zaključek nakupa. Po nakupu na vneseni elektronski naslov prejmete potrdilo o prejetem naročilu, to pa se hrani tudi na strežniku ponudnika. Po zaključku nakupa je potrdilo o prejetem naročilu v vsakem trenutku dostopno kupcu in ponudniku.

DOSTAVA ARTIKLOV

Ne glede na izbrani način plačila, tj. plačilno metodo, vam pošiljko dostavi dostavna služba General Logistics System, logistične storitve, d.o.o. (v nadaljevanju: GLS). Vse podatke o dostavni službi vidite v elektronskem sporočilu ob prejemu potrdila o oddanem naročilu. Dostavna služba GLS navadno obratuje v dopoldanskem času. Možna je dostava na dom (naslov, ki ste ga v košarici navedli za dostavo) ali v GLS Paketomat, če pošiljke ne morete prevzeti v času dostave. Če kot plačilno metodo izberete plačilo po povzetju (gotovina), vam dostavna služba GLS zaračuna provizijo v višini 1,99 EUR, v primeru izbire ostalih plačilnih metod pa ste stroška provizije oproščeni. Če je blago na zalogi, je rok dostave pošiljke od 1 do 3 dni. O točnem datumu dostave bo kupec obveščen po elektronski pošti. Če blago ni na zalogi, bo kupec v roku enega (1) dneva obveščen o spremenjenih pogojih dostave. Dobavljenemu blagu so priložena morebitna navodila in račun. Račun shranite, saj lahko velja kot osnova za upoštevanje garancije.

Ponudnik ne prevzema odgovornosti za zamudo in poškodovane izdelke, za katere je odgovorna dostavna služba. Kupec je dolžan takoj po prevzemu pregledati paket in ob morebitnih poškodbah nemudoma obvestiti referenta dostavne službe ter z njegovo pomočjo sestaviti reklamacijski zapisnik o poškodovani pošiljki.